Statusy dostępności towaru

Po wybraniu konkretnego koloru i rozmiaru ramy,  nad klawiszem "dodaj do koszyka", pojawi status dostępności towaru. Status dostępności pośrednio informuje również o tym jak szybko jesteśmy w stanie wysłać towar.


Oto rodzaje statusów.

1) "w magazynie" - towar znajduje się na naszym stanie magazynowym. Wysyłka nastąpi w przeciągu 24h (w pierwszym dniu roboczym) od zaksięgowania środków na naszym rachunku, bądź od czasu złożenia zamówienia, jeżeli została wybrana opcja "za pobraniem" lub płatność "online" .

2) "po potwierdzeniu"  - towar znajduje się na magazynach centralnych naszych dostawców lub partnerów w Polsce i Europie. Niestety nie jesteśmy w stanie na bieżąco kontrolować jego aktualności. W tym przypadku obsługa sklepu sprawdzi jego dostępność i "ręcznie" potwierdzi zamówienie. Płatność w takim  przypadku jest realizowana dopiero po potwierdzeniu zamówienia (klient otrzymuje mailem informację o możliwości rozpoczęcia płatności). Jeżeli uzyskamy potwierdzenie dostępności, towar jesteśmy w stanie wysłać w przeciągu 3-5 dni roboczych od zaksięgowania środków na naszym rachunku, bądź od czasu potwierdzenia zamówienia, jeżeli została wybrana opcja "za pobraniem" lub płatność "online".

3) "brak w magazynie" - towaru nie posiadamy na naszym magazynie. Nie będzie on również dostępny przez min. 14 dni u naszych dostawców i partnerów. Pamiętaj, że zawsze możesz poprosić o ofertę alternatywnych rowerów poprzez klawisz " zapytaj o produkt " umieszczony po prawej stronie.


Ważne: Ze względów bezpieczeństwa sklep nie jest podłączony do serwera, na którym pracuje system firmy. Dane o dostępności są przesyłane co kilkanaście minut. W związku z tym, w skrajnych przypadkach, może się zdarzyć, że po mimo statusu "w magazynie" okaże się, że towar jest niedostępny (np. inny klient dokonał zakupu, a stan nie został jeszcze uaktualniony lub nastąpiła przerwa w połączeniu). W takim przypadku obsługa zaproponuje Państwu inny towar i zastosuje specjalny rabat.