Strona www.bikko.pl korzysta z technologii, która uzyskuje informacje z komputera bądź innego urządzenia osoby odwiedzającej podłączonego do sieci (między innymi z plików cookie). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.bikko.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej w naszej polityce prywatności polityce prywatności ».

Zamknij

Rower górski Merida Big Nine 9000 2018

Dostępność: W magazynie


Było: 26 999,00 zł
Oszczędzasz: 9000 zł
17 999,00 zł więcej

Rower górski Merida Big Nine 9000 2018

Click on above image to view full picture

Więcej widoków

* wymagane pola


Było: 26 999,00 zł
Oszczędzasz: 9000 zł
17 999,00 zł więcej

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Dane techniczne

Rama: karbonowa, Big 9 BC Superlite CF5 boost PF
Widelec: FOX FACTORY 32 FLOAT Kashima SC remote, blokada skoku z manetką na kierownicy
Suport: Zintegrowany, łożyska maszynowe uszczelnione
Mechanizm korbowy: Shimano XTR 32 boost
Manetki: Shimano XTR SL-M9000
Przerzutka tylna: Shimano XTR GS Shadow+
Ilość biegów: 11
Kaseta: Shimano XT 11 11-46
Hamulce: Tarczowe, hydrauliczne Shimano XTR-M9000
Piasty: przednia w zestawie / tylna DT Plug-in RWS boost
Obręcze/zestaw kół: DT Swiss XRC 1200 Boost
Rozmiar kół: 29"
Opony: Continental Race King Race Sport 2.2 SL
Wspornik kierownicy: MERIDA Team CC -17
Kierownica: MERIDA TEAM 720 OS flat
Wspornik siodła: Merida Carbon Team S-Flex SB0 30.9
Siodło: Prologo Scratch 2 Nack
Waga: 8,5 kg

Technologia:
SMART ENTRY- Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING- Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
FLEX STAY- Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
NANO MATRIX CARBON- Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM- Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE - Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING- Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC- Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
DI2 READY- Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148- Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110- Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
S-FLEX- Opatentowana konstrukcja sztycy S-FLEX, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku. Jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej specjalny kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Ponadto, w aerodynamicznej sztycy REACTO zastosowano wkładkę elastomerową dla większej wygody na szosie.
REMOTE LOCKOUT- Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwign na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Rok2018
ProducentMerida
Typmęski
Rama (materiał)karbonowa
hamulec tarczowytak
amortyzator przódtak
amortyzator tyłnie

Polecamy również

  1. Klucze imbusowe Azimut 9 Hex Cr-V KL-9705A

    Klucze imbusowe Azimut 9 Hex Cr-V KL-9705A

    
    Było: 27,99 zł
    Oszczędzasz: 14 zł
    13,99 zł więcej
  2. Hol rowerowy Peruzzo Trail Angel zielony

    Hol rowerowy Peruzzo Trail Angel zielony

    
    Było: 299,00 zł
    Oszczędzasz: 50 zł
    249,00 zł więcej
  3. Kask Merida Cosmo Grey-Light-Green L MD146

    Kask Merida Cosmo Grey-Light-Green L MD146

    
    Było: 179,90 zł
    Oszczędzasz: 30 zł
    149,99 zł więcej
  4. Podpórka KLS Kickback 26-29" centralna czarna

    Podpórka KLS Kickback 26-29" centralna czarna

    
    Było: 44,90 zł
    Oszczędzasz: 5 zł
    39,00 zł więcej