Najczęstsze pytania

Z uwagi na chęć zaoszczędzenia Państwa cennego czasu, poniżej zabraliśmy najczęstsze pytania od klientów oraz wyczerpujące odpowiedzi.

 

1. Jaki wybrać rozmiar ramy / czym jest rozmiar ramy roweru?

 

Odp: Rozmiar ramy roweru określa wielkość roweru, na podstawie której sprawdzamy czy dany model spełnia indywidualne potrzeby klienta.

 

2. Jaki rower wybrać / chcę mieć rower, ale nie wiem jaki będzie odpowiedni?

 

Odp:  Podając w formularzu kontaktowym dokładne informacje na temat: terenu w jakim planują Państwo jazdę, częstotliwości jazdy, maksymalnego budżetu przeznaczonego na zakup roweru oraz wzrotu , otrzymają Państwo odpowiedź od jednego z naszych konultantów zawierającą najodpowiedniejsze dostępne w danej chwili rowery wraz z cenami.

 

3. Rower zamówiony przez internet przychodzi skręcony/zmontowany?

 

Odp: Rower zakupione w Bikko.pl, podobnie jak w każdym innym rowerowym sklepie internetowym wysyłamy w oryginalnych opakowaniach. Rowery mają odkręcone: przednie koło, pedały, siodełko, kierownicę, mogą również wymagać doregulowania. Rower przed rozpoczęciem eksploatacji należy skręcić i wyregulować samodzielnie, lub oddać rower do serwisu w celu wykonania odpłatnej usługi montażu i regulacji ( ok 99-179 PLN ).

 

Dbając o dobro i komfort klienta, umożliwiamy Państwu wykupienie usługi montażu roweru przed wysyłką w cenie 99 PLN. W cenę usługi wlicza się: montaż roweru w 95%, regulacja przerzutek i hamulców 100%, wysyłka w dużym kartonie roweru z odkręconymi pedałami oraz wyprostowaną kierownicą.

 

4. Bardzo podoba mi się rower z Państwa oferty, cena niestety nie...

 

Odp: Bikko.pl dba, aby każdy z naszych klientów był usatysfakcjonowany zakupem roweru z naszej oferty. W związku z powyższym umożliwiamy Państu negocjację ceny rowerów z bieżącej kolekcji, oraz pozostałych rowerów nieobjętych promocją.

 

5. Czy produkt oznaczony jako niedostępny, na prawdę jest niedostępny?

 

Odp: Tak, jest niedostępny.  Jeżeli zainteresuje Państwa produkt niedostepny, prosimy o kontakt przez formularz kontaktu lub drogą telefoniczną, w odpowiedzi otrzymają Państwo alternatywne propozcyje od jednego z naszych konsultantów.

 

6. Po złożeniu zamówienia nie otrzymałam/em danych do przelewu...

 

Odp. Po złożeniu, w przypadku gdy towar w koszyku mial status 'do potwierdzenia" , oznacza to ,ze musimy potwerdzic dostępność towaru. Po potwierdzeniu dostępności, otrzymają Państwo e-mail z informacją o zmianie statusu na "potwierdzone" oraz danymi do przelewu lub informacją o wysyłce gdy jest to płatność pobraniowa.